Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Günümüzde internet, muazzam büyüklükteki pazarlama olanaklarını temsil ediyor. Bu dersin amacı, tüm dijital pazarlama süreçlerini desteklemek için kavramlar, teknikler ve en iyi uygulamalar hakkında kapsamlı bir rehber sağlamaktır. Amaç, öğrencileri, doğrudan pazarlama deneyimlerini, çalışmalarına girdi olarak kullanmaya teşvik ederek öğrenim düzeylerini artırmaktır
Dersin İçeriği:
Web Sitesi Planlama ve Yaratma, Web Sitesi Başlatma, Google AdWords, Sosyal Medya Pazarlaması, Sosyal Medya Optimizasyonu, E-posta Pazarlama, Makaleler ve Blog Yazma
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1. Anlatım Yöntemi 2. Soru-Cevap Yöntemi 3. Tartışma Yöntemi 4. Örnek Olay Yöntemi 5. Uygulamalı Çalışmalar 6. Problem Çözme Yöntemi
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Sınav , B: Ödev, C: Öğrenci Sunumları, D: Proje