Books Published by International Publishers:
Müzik Akış Hizmetlerini Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler (2022)., SOYAK MUSTAFA SERKAN, Der Yayınları, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 150, ISBN:978-975-353-704-9, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7675574)
Chapters in the Books Published by International Publishers:
Uluslararası Pazarlama, Chapter Name: (Uluslararası Pazarlama: Kavramlar, Kapsamı, Önemi ve Çerçevesi) (2023)., TAVMAN EMİNE BAŞAK, YALÇIN DOĞAN DERYA, SOYAK MUSTAFA SERKAN, Seçkin Yayıncılık, Editor: Koç Erdoğan, Yazıcı Ayyıldız Ahu, Number of editions: 1, Number of Pages 576, ISBN:9789750287909, Turkish (Coursebook), (Publication No: 8522751)
Articles Published in International Refereed Journals:
SOYAK SERKAN (2020). An Empirical Research on Turkish Musicians’ Intention to Purchase Online: The Case of Mydukkan.com. Social Sciences Research Journal, 9(4), 123-134. (Yayın No: 6620717)
Papers Presented at International Scientific Meetings and Published in Proceedings:
SOYAK MUSTAFA SERKAN, TIĞLI MEHMET (2021). COVID-19 Pandemisinin Küresel Müzik Endüstrisi Üzerindeki Etkisi. ISPEC International Congress On Multidisciplinary Studies, 556-564. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7292148)
SOYAK MUSTAFA SERKAN,SOYAK NURİ ALKAN (2018). ”Sanayi 4.0 Döneminde Pazarlamada Dijital Arayışlar ve Bazı Küresel Şirketlerden Örnekler”. V.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Antalya/Türkiye (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4409679)
Articles Published in National Refereed Journals:
SOYAK SERKAN & TAVMAN E. BAŞAK (2024). Teknoloji Kabul Modeli Bağlamında Sosyal Etkinin Metaverse Teknolojilerini Kullanma Niyetine Etkisi. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 15(3), 641-661.
TAVMAN EMİNE BAŞAK, SOYAK MUSTAFA SERKAN (2021). Geçmişten Günümüze Pazarlama Sistemi Düşünce Okulu. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 19(4), 157-170., Doi: 10.11611/yead.988411 (Kontrol No: 7368874)