Mail: ozlem.sanri@yeditepe.edu.trPhone: 0 216 578 00 00 (1735)Door: İİBF- 541Time: Full TimeAkademikBiography LİSANS: Ege Üniversitesi, 2003 YÜKSEK LİSANS: Dokuz Eylül Üniversitesi, 2007 DOKTORA: Dokuz Eylül Üniversitesi, 2014 İŞ DENEYİMİ (09.2003-08.2007) Meta Mühendislik Ltd. Şti, Dış Ticaret Uzmanı ARAŞTIRMA ALANLARI Deniz İşletmeciliği, Lojistik, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Uluslararası İşletmecilik CoursesIntegrated Global LogisticsMaritime Logistics IIMaritime & Port Operation Management IIContemporary Issues for International Logistics PublicationsYAYINLAR Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler Sanrı, Ö. (2019). The Relationship Between Corporate Social Responsibility And Organizational Citizenship In Logistics Service Providers. 17th International Logistics and Supply Chain Congress, 17-18 Ekim, İstanbul. Sanrı, Ö. ve Pişkin, A. (2019). The Impact Of Logistics Performance On Growth: Evidence From OECD Countries. 17th International Logistics and Supply Chain Congress, 17-18 Ekim, İstanbul. Baruönü-Latif, Ö. ve Sanrı, Ö. (2018). Maritime Business and Social Media, International Journal of Arts&Sciences (IJAS) Conferences, 3-6 Aralık, Freiburg, Germany. Tuna, O., Akpolat, A., Uzel-Aydınocak, E. ve Sanrı, Ö. (2015). A Descriptive Study on Sustainability Perception: Turkish Logistics Industry, International Conference on Value Chain Sustainability, 12-13 Mart, İstanbul. Ayan, M., S., ve Otuzlu, Ö. (2010). Adoption of Online Recruitment in Logistics Companies. VIII International Logistics and Supply Chain Congress, 4-5 Kasım, İstanbul. Arabelen, G., Otuzlu, Ö., Çakaloz, B. ve Cerit, G. (2009). Effects of Global Crisis on Turkey’s Maritime Cargo Transport. 5 th International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), 22-24 Ekim, İzmir. Kurt, G. ve Otuzlu, Ö. (2008). Measuring Service Quality in Higher Education: A Marketing-Focused Approach. International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), 05 – 07 Haziran, İzmir. Ulusal kitaplar veya kitaplarda bölümler Sanrı, Ö. (2020). Konteyner Taşımacılığı Yapan İşletmelerde Dijital Kurumsal Sosyal Sorumluluk. İçinde: İsmail Erkan Çelik (eds.), Dijital Dönüşüm: Ekonomik ve Toplumsal Boyutlarıyla (ss. 173-194). Ankara: Gazi Kitabevi. Sanrı, Ö. (2020). Finansal Kriz Ekseninde Kurumsal Sosyal Sorumluluk. İçinde: Semra Boğa (eds.), Siyasal Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle İktisadi Krizleri Anlamak (ss.199-231). Ankara: Gazi Kitabevi. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler Sanrı, Ö. ve İlgün-Kamanlı, A. (2020). Çalışanların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetine Etkisi: Gemi Acentelerinde Bir Uygulama. Akademik Hassasiyetler, 7(13): 489-504. Baruönü, F., Ö. ve Sanrı, Ö. (2019). Social Media Usage Patterns of Turkish Maritime Businesses: A study on Facebook. Journal of ETA Maritime Science, 7(2), 165-177. Sanrı, Ö. ve Ayan, M., S. (2014). Gemi Acentelerinde Çalışanların Değişime Karşı Tutumunda Belirsizlik Ve Görev Güvensizliğinin Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi, 6(1), 73-90. Diğer yayınlar Sanrı, Ö., Uzel-Aydınocak, E. ve Tuna, O. (2015), Sipariş Yönetimi, Talep Yönetimi ve Müşteri Hizmetleri. Murphy, P. R. and Knemeyer, A. M. (2015) Güncel Lojistik, Çeviri editörleri: F. Yercan ve Ş. Demiroğlu, 11.basımdan çeviri, Nobel Yayın, Ankara, s.109-130. Projeler E-mesleğim var AB Projesi, (2015), Eğitmen.