E-posta: ozlem.sanri@yeditepe.edu.trTelefon: 0 216 578 00 00 (1735)Ofis: İİBF- 541Çalışma Türü: Tam ZamanlıAkademikÖzgeçmiş LİSANS: Ege Üniversitesi, 2003 YÜKSEK LİSANS: Dokuz Eylül Üniversitesi, 2007 DOKTORA: Dokuz Eylül Üniversitesi, 2014 İŞ DENEYİMİ (09.2003-08.2007) Meta Mühendislik Ltd. Şti, Dış Ticaret Uzmanı ARAŞTIRMA ALANLARI Deniz İşletmeciliği, Lojistik, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Uluslararası İşletmecilik Verdiği DerslerIntegrated Global LogisticsMaritime Logistics IIMaritime & Port Operation Management IIContemporary Issues for International Logistics YayınlarYAYINLAR Ulusal Makaleler Otuzlu Sanrı, Özlem & Piskin, Ali. (2022). The Mediator Effect of Logistics Performance on Economic Growth: Evidence From OECD Countries, Third Sector Social Economic Review, 57, 1494-1507. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler Sanrı, Ö. (2022). Paris Mou-Liman Devleti Kontrolü Uygulanan Konteyner Gemilerine İlişkin Bir Analiz. VI. Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi (23-24 Eylül), Sivas, Türkiye. Sanrı, Ö. (2019). The Relationship Between Corporate Social Responsibility And Organizational Citizenship In Logistics Service Providers. 17th International Logistics and Supply Chain Congress, 17-18 Ekim, İstanbul. Sanrı, Ö. ve Pişkin, A. (2019). The Impact Of Logistics Performance On Growth: Evidence From OECD Countries. 17th International Logistics and Supply Chain Congress, 17-18 Ekim, İstanbul. Baruönü-Latif, Ö. ve Sanrı, Ö. (2018). Maritime Business and Social Media, International Journal of Arts&Sciences (IJAS) Conferences, 3-6 Aralık, Freiburg, Germany. Tuna, O., Akpolat, A., Uzel-Aydınocak, E. ve Sanrı, Ö. (2015). A Descriptive Study on Sustainability Perception: Turkish Logistics Industry, International Conference on Value Chain Sustainability, 12-13 Mart, İstanbul. Ayan, M., S., ve Otuzlu, Ö. (2010). Adoption of Online Recruitment in Logistics Companies. VIII International Logistics and Supply Chain Congress, 4-5 Kasım, İstanbul. Arabelen, G., Otuzlu, Ö., Çakaloz, B. ve Cerit, G. (2009). Effects of Global Crisis on Turkey’s Maritime Cargo Transport. 5 th International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), 22-24 Ekim, İzmir. Kurt, G. ve Otuzlu, Ö. (2008). Measuring Service Quality in Higher Education: A Marketing-Focused Approach. International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), 05 – 07 Haziran, İzmir. Ulusal kitaplar veya kitaplarda bölümler Sanrı, Ö. (2020). Konteyner Taşımacılığı Yapan İşletmelerde Dijital Kurumsal Sosyal Sorumluluk. İçinde: İsmail Erkan Çelik (eds.), Dijital Dönüşüm: Ekonomik ve Toplumsal Boyutlarıyla (ss. 173-194). Ankara: Gazi Kitabevi. Sanrı, Ö. (2020). Finansal Kriz Ekseninde Kurumsal Sosyal Sorumluluk. İçinde: Semra Boğa (eds.), Siyasal Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle İktisadi Krizleri Anlamak (ss.199-231). Ankara: Gazi Kitabevi. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler Sanrı, Ö. ve İlgün-Kamanlı, A. (2020). Çalışanların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetine Etkisi: Gemi Acentelerinde Bir Uygulama. Akademik Hassasiyetler, 7(13): 489-504. Baruönü, F., Ö. ve Sanrı, Ö. (2019). Social Media Usage Patterns of Turkish Maritime Businesses: A study on Facebook. Journal of ETA Maritime Science, 7(2), 165-177. Sanrı, Ö. ve Ayan, M., S. (2014). Gemi Acentelerinde Çalışanların Değişime Karşı Tutumunda Belirsizlik Ve Görev Güvensizliğinin Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi, 6(1), 73-90. Diğer yayınlar Sanrı, Ö., Uzel-Aydınocak, E. ve Tuna, O. (2015), Sipariş Yönetimi, Talep Yönetimi ve Müşteri Hizmetleri. Murphy, P. R. and Knemeyer, A. M. (2015) Güncel Lojistik, Çeviri editörleri: F. Yercan ve Ş. Demiroğlu, 11.basımdan çeviri, Nobel Yayın, Ankara, s.109-130. Projeler E-mesleğim var AB Projesi, (2015), Eğitmen.