Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Satış Yönetimi dersinin amacı efektif bir satış sürecinde gerekli olan yapı taşlarını belirleyip şirket içinde pazarlamanın önemli bir parçası olan efektif bir satış ekibinin oluşturulmasını sağlamaktır. Dersin sonunda pazarlama ve satışın, hedefleri ulaştığı noktalar ve hedef satış rakamlarının nasıl aşıldığının anlaşılması hedeflenmektedir.
Dersin İçeriği:
Satış süreci, Satış ve pazarlama arasındaki ilişki, Satış ekibi yapıları, Müşteri yönetimi (CRM), Satışta teknoloji kullanımı
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1. Anlatım Yöntemi 2. Soru-Cevap Yöntemi 3. Tartışma Yöntemi 4. Örnek Olay Yöntemi 5. Uygulamalı Çalışmalar 6. Problem Çözme Yöntemi
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A:Sınav, B:Sunum, C: Ödev
Dikey Sekmeler
Hiçbiri