Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Bu derste; katılımcıların dijital reklamcılık ve sosyal medyanın pazarlamadaki etkisinin anlaması ve bu iki kavramın pazarlamada etkin şekilde kullanıma yönelik stratejilerin ve yöntemleri öğrenmesi amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği:
Dijital reklamcılık türleri, çeşitli platformlardaki reklam performanslarının ölçümlenmesi, SEO, Google Adwords, ROİ değerlendirmesi, reklam kanallarının yönetilmesi, reklam satın alma ve reklamların optimizasyonu, reklam kanallarının değerlendirilmesi ve reklam raporları.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma 4: Benzetim, 5: Vaka
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Sınav, B: Proje, C: Laboratuar
Dikey Sekmeler
4