Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Perakendecilik alanındaki gelişmelere paralel olarak temel bilgilerin sağlanması ve bilgi eksikliklerinin giderilmesi.
Dersin İçeriği:
Bu derste perakende ile ilgili temel kavramlar, tedarik zinciri, değer zinciri, mağaza yönetimi, ticari pazarlama müşteri deneyimi, perakendede dijitalleşme, küresel trendler ele alınacaktır.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
Öğretim Yöntemleri: 1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma 4: Benzetim, 5: Vaka
Dersin Ölçme Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri: A: Sınav, B:Sunum, C: Ödev, D: Proje, E: LaboratuvarHafta Konular Ön Hazırlık 1) Genel Bilgi 2) Teklif Yönetimi ve Kaynak Bulma 3) Kendi Markanı Yaratmak 4) Coğrafi Olarak Belirtilen Ürünler ve Sürdürülebilir Tarım (belirtilen mi? Tan
Dikey Sekmeler
Hiçbiri