Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Bu ders temel olarak, e-ticaret, e-pazarlama ve diğer e-ticaret faaliyetlerini yürütmek için web araçları ve sosyal ağ siteleri dahil olmak üzere reklam teknolojilerini kullanan hızlı gelişen alanlar üzerinden dijital pazarlamayı algılamayı amaçlamaktadır.
Dersin İçeriği:
Ders, alıcı davranışı, medya pazarlaması, dijital girişim, müşteri yolculuğu, sostac çerçevesi, reklam stratejisi, pazar araştırması ve analitiği ve diğer bazı kritik konuları kapsar. Ders yönetim odaklı olup pazarlama alanı üzerine birçok dijital medya görseli, simülasyonu ve ödevi içerir.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma 4: Benzetim, 5: Vaka
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Sınav, B:Sunum, C: Ödev, D: Proje, E: Laboratuvar
Dikey Sekmeler
Hiçbiri